Tvättdag

Idag har jag tvättdag..
Sjuka tvätt-tider här.. Från 14-21..

Men det känns inte ens trist att tvätta
Jag är helt klart imponerad av våran tvättstuga
14-21 är hela 8 timmar att tvätta på!
MÄKTIGT!

Tvättmaskinernas program är på 40 minuter
Nämde jag inte att det är 2 (!) maskiner, inte en..

Sen finns det torktumlare..
Och torkrum som är större än mitt sovrum (!)

Jag kan nog sitta och beundra tvättstugan hela dagen
Jag kommer nog aldrig mera tycka att det är trist och jobbigt att tvätta
Det här kommer ju att gå busenkelt!

Ohh.. Jag glömde att säga att tvättmaskinerna är helt nya dessutom
Värsta avancerade..
Tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle göra
Upptäckte tillsist att det fanns en beskrivning på väggen.

Min tvättstuga är rå-cool!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Du har blivit utmanad av mig, se min blogg för mer info :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback