Ombudsgala

Imorgon är det dax för ombudsgala igen
Jag längtar massor!

Känner mig inte direkt motiverad för fest..
Men jag hoppas att det kommer ändras till imorgon!
Det är rätt mycket att tänka på nu med flytt o allt

Nina ska hämta mig tidigt imorgon så vi hinner ta några öl innan
Så vi har ett fullspeckat schema

Ska bli spännande att se vilka artister som uppträder
Kevin Borg är en som vi kan tänka oss
Tidigare åren har nämligen idolvinnarna varit där och uppträtt

Ska bli skönt att komma ifrån allt kaos
Slippa sova under 2 duntäcken för att det är så kallt
Slippa hoppa över kartonger på väg till toaletten
Slippa vakna med ont i magen för allt kaos


Kommentarer
Postat av: Anki

Då kanske vi ses i morgon.....

Postat av: Anki

Oh OH!!! Såg inte året.......

2012-01-27 @ 20:49:52
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback