Ombudsgalan

What a night
Svår att glömma i första taget!


Allt börjar med en tidig söndagmorgon
Planerad in i minsta detalj
Förutom att puben inte öpnade förns 11..
TYPISKT
Vi fick helt enkelt vänta..
Men hallå! Den där puben är ju öpen!
*springa*

Jag lyckades få i mig 2 cider
 

In på Anexet och lämnar väskor och få namskylt..
Upp och käka lunch
Dra till nästa pub för mera cider


In på Anexet för att det hela ska dra igång
Massa föreläsningar, gäster och prat
Svara på frågor, äta godis, stjäla inredningen
Plocka gratisprylar, tävla, prata, fråga

Massa att stå i

Tillslut vart vi ivägsläppta för att byta om
Jag och Nina var nog först ut
Först in på hotellet
Och först ner i baren igen
Eller nästan iaf..

Hann med en drink och en cider innan middagen

Ahh... Dax för galakvällen!
Vad är väl en ombudsgala på Globen
Välkomst champagne *älska*
Leta reda på bordet och presentera sig för bordskamraterna

Förrätt
Kanske var gravad lax med ruccolasallad och annat grönt
Varmrätt

Ryggbiff med potatismos och rotfrukter
Efterrätt

Halloncheescake

Och en hel del flaskor vin
Tomas är världens bästa DA
Han gick in för att supa ner oss


Bordet bredvid tyckte nog att vi verkade vaa ett roligt gäng
För dom beslutade att vi skulle göra ett långbord
Sagt och gjort..
Enda långbordet i Anexet tillhörde oss


Kevin, Brolle och nån tjej som körat för Patrick Isaksson uppträdde
Brolle var helt klart hetast!


Jag och Ica Maxi Häggvik dansade på bordet med bordsskylten i högsta hugg
Hörde något om att ordningsvakten kom..
Inget jag minns iaf..


What a night..
Oförglömligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback