Helt stängt

Så lyckad våran fredagskväll blev
Allt var ju stängt

Kvällen börjar med att jag hoppar i mina söta träningskläder
Ni förstår ironin hoppas jag..
Träningskläder är allt annat än söta

Anna plockar upp mig och vi åker över till gymmet
När vi kommer dit får vi reda på att det precis stängde
"Det stänger ju sju på fredagar vettu"
Ja, men tack för den då!

Hem igen då..
Jahopp.. Vad nu då?

Pratar lite löst med Anna på msn..
Hon kommer på den brilljanta idén att bada bubbel ute
Jippie! kvällen kanske ordnar upp sig?

Anna tar med sig lite alkohol ner i badet..
Fasen.. jag är också sugen!
Lite till mig också.

Så sitter vi där och dricker vin i bubblet
Asheta i bikini och mössa
Skvallrar

Sedan vart planen att åka in till Teatern och festa

Vad händer när vi är utanför Teatern tro?
Jo, vi får veta att det är stängt
Nej.. Inte det också!
Är allt stängt fredagar eller?
Typiskt..

Snabb cider på G och sedan taxi upp till Mobergs
Här skall skakas rumpa!
Det var vi och alla under 20 som inte får vara ute på lördagar
Lustigt

Men jäklarns vad kul vi hade!
Vi är fasen helt galna nr vi är ute gumman
Kul med spontan utgång
Var längesen..


Tack för en mysig och helgalen kväll gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback