Fika med Jesus

Idag har jag varit i Norrtälje halva dagen
Fikat och myst med Jesus

Började med att åka in till Mio
Äntligen skulle jag få nycklarna
Nu närmar det sig

Jag och jesus var upp och kollade läget
Nu var det städat och rent
Alla saknade delar fanns även på plats
Vad fint det är!
Skulle ha fottat men det glömdes bort..
Åker kanske dit i helgen eller så och kan fotta

Sedan satt vi en bra stund på Tösses
Snackade skit och drack kaffe
Jag tror att vi skulle kunna sitta massor med timmar och fika
Det är nog det vi är bäst på

Tack för en mysig dag gumman!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv gumman! Vi är absolut bäst på att fika. Och förstå hur många timmar vi kan lägga på fika nu :o) Längtar tills ni flyttar in!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback