Dagen efter..

Saftigt pigg man var dagen efter Ombudsgalan
Inte det minsta skulle jag vilja säga

Vaknade tidigt av Ninas väckarklocka
En timma på oss att klä om och äta
Skynda, skynda!
Jag måste ha mat!

Fick världens ångest vid frukosten
Jäklarns!
Dom filmade ju från galan..
Dom har säkert filmat mig på borden
Åh, nej.. Vad gör jag då?

Filmdags..
Sitter som på nålar hela filmen..
Snart kommer det, snart kommer det..
Men inte då..
Jag syns säkert minst 5 gånger på en liten 5 minutersfilm
Men inte när jag dansade på borden
Vilken tur jag har!

Jag och Nina stannade fram till halvlek
Sen vart det en snabb burgare på donken innan hemgång

Skönt att komma hem och vila upp sig lite
Slappade franför Playhouse Disney med Chris
Sen vart det Inventering på jobbet
Fy bövelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback