Sebbes kalas

Tack allihopa som kom på Sebbes kalas!
Ni förgyllde hela kvällen!

12:e januari var det livat i lyan
Alla våra närmaste vänner samlades för att fira Sebbe
Det bjöds på massa smörgåstårta
Och då menar jag verkligen MASSA!
Sen när den tog slut vart alla ledsna i ögat

Guitar Hero tävling
En tjejklass som vanns av Sara
Och killklassen vann Crille

Grattis till er!

Jag är så glad över att så många kunde komma och festa med oss
Och det verkade som om alla hade kul! Eller??

Jag Stefanie och Crille satte oss i köket på slutet av kvällen
Vi skulle promt leka fjortis!
Jag har aldrig...

Hela kalaset höll på ända fram till 5 på natten
Sedan var jag så trött så jag bestämde att det var läggdags

Tack än en gång för en oförglömlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lät som en trevlig fest :)

Postat av: Kim

nääe, jag vet att du kan gumman! ;)

men jag kan fan inte blåsa, haha.
vi måste leka snart, party snart?

2008-01-30 @ 11:42:37
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback