Juldagen

Juldagen var riktig trevlig

Först på dagen så hade vi julfika för familjen
Julskinkemackor, sill och potatis
Glögg och lussebullar


Så hela morgonen hade jag stått o kokat potatis
Sebbe hade fått elda
Städa var man ju tvungen att göra
Fixa och dona innan gästerna kom

Det är toppen att ordna bjudningar
Fick present!
Toppen!

Fick en supersnyggt vinställ i svart läder
Med vita sömmar
Det får plats 6 flaskor
Så det är alldeles lagom stort!
Så fick jag ju såklart en flaska vin på köpet

Mysigt med folk i mitt lila hus


Sedan bar det iväg in till Norrtälje
Middag på Bistro med Jesus och Richard
För att fira hennes födelsedag i efterskott

Hämtade först upp Richard i Grisslehamn
Han bjöd Sebbe på öl och sen var dom bästisar
Satt och pratade elektronik hela vägen in till Norrtälje
Mår dina Barbiedockor bra??

Sedan fortsatte det hela kvällen
Sebbe och richard kommer verkligen bra överens
Speciellt med lite sprit i kroppen

Skagentoast till förrätt
Black and white till varmrätt
Sedan vart man så mätt att man inte orkade efterrätt..

Tyvärr så vart jag trött
Och jag blir så jäkla rädd för att köra när jag är trött

Kände mig så jäkla taskig som valde att åka hem..
Men jag hoppas att du förstår mig gumman

Tack för en underbar kväll!
Det får vi göra om nån dag!
Och då ska inte jag köra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback