Christmas

Ja, jag vet att julen var för en vecka sedan
Men jag har inte haft ork att sitta ner och blogga

Min jul var så mysig som de brukar vara
Firade hemma hos föräldrarna
Mormor och Memmis var där
Likaså Joel och Sebastian
Så vi var sammanlagt 9pers

Julmaten hade vi köpt på Flygfyren
Sedan lägger man till det som sknas och det man vill ha mer av
Som mina ägghalvor till exempel

Efter Kalle Anka är det dags att klä på sig tomtedräkten
Då ska jag över till grannarna och dela ut paket

På vägen dit undrar man varför man ger sig in i det varje år
Det är grymt jobbigt och varmt att få på alla kläder
Det är riktigt jobbigt när man får skägget i munnen

Men på vägen hem är man så lycklig
Då har man fått se barnens lyckliga ansikten
Det gör julen extra underbar!

Sen på hemvägen så vet man ju att man själv ska få öppna paket

Så...
Fick jag nått jag önskade mig?
Såklart jag fick!
Jag fick massa bra julklappar!

Kastruller, skålar, brevlåda, vitvinsglas, choklad,
smyckes-ställ, tvättkasse med iormotiv, halsband,
draperilina, döskallekuddar, filt, döskallehanduk,
doftljus, vintetraställ


Och massa massa mer..

Sparade Sebbes Guitar Hero till nästan sist
Jag har aldrig sett någon bli så lycklig över ett spel förut
Det var nästan så han hoppade upp och ner på stolen
Riktigt glad vart han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback