Bilkrasch

Sångkurs varje tisdag

På vägen in till stan var det bara jag o Jesus
Elin skulle ta sig in själv..

Det svänger ut en volvo framför oss
Röd sak med tonade rutor..
Säkert en finnig, ful volvoraggare säger jag
"Kör om så att jag kan kika om det stämmer!"

Mycket riktigt..
Där satt en ful volvoraggare i dryga 18 år och trodde han var cool
Tänk så fel man kan ha i den åldern

Precis efter vi kört om laddade han och körde om oss
Haha.. Det skrattade vi gott och länge åt

I tisdags tog jag lite mod till mig och bekantade mig med mina kurskamrater
Eller.. Ja.. Två av dom iaf..
Tina jobbar på Coop och Forrest är pappaledig.. annars jobbar han på Handelsbanken
Trodde att det bara skulle vara vi tre
Sen kom resten fem minuter försent..

Hade superkul
Som vanligt!
Sjöng med stämmor

På vägen hem var det vi och knarksmugglarna som var ute och körde
Eller.. Ja.. Med våran fantasi iaf

Bytte till daddys saab i Norrtälje för att köra hem den

När jag kommer i korsningen vid coop kör en dam ut i vägbanan
Så vi krockar..
Jösses! jag har aldrig varit med om en krock tidigare!

Jag hade iaf en nedrans tur!
För i bilen bakom visade det sig att mamma och daddy satt
Åka till polisstationen för att hämta papper att skriva på
Det gick bra iaf..
Jag lever!

SKAKIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback