Ombudsgalan here we come

Har pysslat mest hela dagen
Fått upp min fina julgran på jobbet..
Med massa glitter!

Fick panik!
Sista anmälningsdag till ombudsgalan ver 23:e
What will I do??
Snacka om knivig situation

Ringde till Svenska Spel för att få någon ordning
Men dom kunde inte hjälpa..

Ringde ett annat nummer
Men där var det ingen som svarade

Trodde att hoppet var ute för oss

Tänkte att det skadar säkert inte att kolla nätet
Sådan sablarns tur jag hade!
Det gick fortfarande att anmäla sig över nätet
JIPPIE!

Lollo fick dra lott om vem som skulle åka med mig på gala
Det blev Nina..
JIPPIE!
Kan ju inte bli bättre!
Jag och Nina ska röjja på globen!
KLOCKRENT!

Ringde upp och sa det till Nina
Hon blev massa glad!

Nu sitter jag hemma hos mig..
Mätt och belåten
Elden pyr i kaminen
Snart är det läggdags..

SAKNAR SEBBE

Kommentarer
Postat av: Crille

ÅÅÅ.. Jag vill OCKSÅ klä julgranen.. *can't wait* :D
Har nämligen köpt hur mycket snyggt pynt som helst.. Äntligen något som är lite fräscht och mycket av samma så att det blir sammanhängande "tema" i granen :P

Förresten, jag har också slaffat blogg nu (som du kanske ser att jag fyllt i här).. Lägg till den på din lista, för jag har lagt till din på min lista ;)

Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback