Horror night at the club

Var ut med min lilla bebis Steff igår
Mobergs at the first time

Horror night..
Det är ju sådan helg.. ni vet..
Så det var bara till att spöka ut sig
Vampires
We look'd so great

Jag körde
Nykter..
Såklart!

Stefanie ringde potplant Thomas på vägen in
Hörde med honom om han skulle med
Men shit!
Vi låter som värsta stalkers!

Mobergs är inget toppen ställe

Hur fan kan man ha en vitmålad nattklubb?
Fatta vad ljust det blir då!
Vad är deras problem?

Ge Mobergs ett mörker
Ge Mobergs ett bättre utbud på musik
Ge Mobergs charm


Träffade på Nicklas
Men lilla vännen!
Så längesen vi sågs..

Jag ser enorm värme i dina ögon

Nicklas skällde ut mig efter noter när jag skulle åka hem
Jag hade nämligen bara sommardäck
Och det var snöstorm ute!
Han hatade mig!

Krypkörde hemåt
Sladdade runt utanför Söderbykarl
Jag tror fasen vi hade änglavakt
Vi missade diket och vägstolpen med bara en decimeter
Skakis

Hem och kröp ner i sängen
Sov i 2 timmar innan jobbet

I'M NOT A MOBERGS-VIRGIN ANYMORE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback