Fjäskande Diva

Har fjäskat för Lollo hela dagen..
Hur kunde jag sjunka så lågt??

Men nu har jag fjäskat färdigt!
För nu ska jag vara ledig på söndag!200110-60
Jippi!
Äntligen kan jag festa som en normal människa
Jag ska vara full och odräglig!
Omöjligt.. Jag vet!

Rille min älskling ska ta hand om mig på lördag!
Han ska bara vara min..
Det har han lovat iaf!
Sen får vi se hur det blir med det..

Jag älskar min sångkurs!
Får massa beröm hela tiden!
Inte bara av Anna..
Forrest överöser mig med komplimanger
Riktigt lyxigt!

Var på mässa i lördags..
Det goda köket
Jag hade lovat mamma att jag skulle köra hem efter det
Det var ju innan jag visste att det fanns massa champagne!
Ni anar inte hur orättvist det var!
Alla fick dricka champagne utom mig!
Mormor var snäll och bjöd mig på en mun

Micke på mitt jobb är typ världens snällaste just nu

Funderar på om man ska ta en sväng in till bistro ikväll
Bara om jag får sällskap där..
Ska du dit??
Då ses vi där!

Kommentarer
Postat av: Crille

haha.. "fjäskande diva".. tyckte det var så kul :P Skrattade lite åt det förut, men kommenterade inte då.. Kan bero på att när jag läste det hade jag ingen blogg å nu kommenterar jag oftare =)
Jag vet hur det känns vara en sån där fjäskande diva hehe.. inte så kul, men ibland måste man ju ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback