Birthdayparty

Grattis i efterskott Räkan
Aj, oj.. sorry... Peter...

Var hos Peter i helgen och firade honom
Han vart nog 26 eller nått..
I don't know..
I don't care..


Sebbe och Rille hämtade mig efter jobbet
Sedan bar vi iväg in till donken och käkade lite innan
Jag fick sitta fram på vägen mot Åkersberga
JIPPIE!
Raggarmusik och ett glas vin..
Så bra jag mådde just då!

Halvtaskig fest..
Hyffsat kul..

Försökte lära Rille att twista
Han kan ju.. Bara det att han inte tror på det

Vart tjaffs så Rille var nära på att åka hem
Masta tjaffs fram och tillbaka
Tröttsamt
Jag fick Rille att lova att han inte skulle åka utan mig

Och Peter fick ta hand om bilnycklarna

Somnade i bäddsoffan i Sebbes famn
Vaknade inte för någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback