Återuppståndelse

Det är helt otroligt!
Min blogg läses av ungefär 3pers varje dag
Och hur mycket kul skriver jag på en skala??

Mycket som händer i mitt liv just nu
Det finns dom som har mer än mig
Lider med er (dig)
Du kan känna dig träffad rakt i magen

Jag håller på och flyttar som en del av er vet
Har ett eget litet hus
Men jag har inte tid att flytta just nu :(

Jobbet stressar sönder mig
Jag gråter mig till sömns
Och vaknar med ångest

Nu ska jag inte tala illa om mitt jobb
För jag trivs verkligen bra där

Vill hem till mitt egna lilla hus
Tända i öppna spisen och krypa upp i min gungstol och bara vara
Sitta där i tystnaden och kika på lågorna
Jag vill ha tid att kunna flytta in

Dessutom har man ju gått o blivit nykär..
Hur dumt är inte det?
Nu klarar jag mig ju inte utan Sebbe
Måste ju få vara med honom hela tiden
Och han har flyttat till Solna
Värdelöst

Ni får komma hem till mig på inflyttningsfest

Jag kommer att sova under tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback