Work work

Vaknade av att min far skrek på min bror
Underbart att vakna av det!
Jag riktigt njöt i hela kroppen!
NOT

Hasade runt i morgonrock halva morgonen
Sedan var det bara till att stressa om till arbetskläder
Jag lär mig aldrig någon bra morgonrutin!
Ganska dåligt av mig!

Springer till bussen!
Har gott om tid redan innan
Så då måste man vänta på bussen i en halvtimma typ!
Det där med tider asså..
Äckligt blåsigt var det ju idag också!

Sedan var det bara jobb som gällde
Jobb jobb jobb
Hela dagen har gått åt till jobb
Tankarna flyger iväg till Askungens möss
Bara jobb o jobb o jobb..

Äntligen hemma hos min man!
Hoppas att han städar lite..
Jag ska tvinga honom till det!
Men han spelar bara kort med min bror
Ja, ja.. Låt dom leka!

Bedtime..
Mys i sängen framför tvn
Kanske nån bra film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback