Vårstädning

Har sovit underbart i nya sängen!
Knappt att jag vaknade när Sebbe gick till jobbet

Klev upp vid 10 i morse ungefär
Tog en lång dusch och verkligen njöt fullt ut
Frukost med välgjorda mackor
Salladsblad.. Riktigt lyxigt!

Svärfar skulle ut till Väddö Möbler på nått möte
Så jag fick åka med hemåt..
Svärmor och hundarna åkte också med
Roxy låg och sov i mitt knä
Jag kände mig som en elak tant i filmerna från Disney
Dom har väl alltid en katt i knät som dom klappar på?

Hemma var mina föräldrar i full färd med vårstädning
Daddy eldade och mamma rensade rabatterna
Solen värmde underbart!
Jag spran runt i bara kortärmat
Tvingade mamma att åka upp och köpa blommor
Så nu har jag planterat 4st krukor
Smyckat med kycklingar, vide och fjädrar
Rosa fjädrar såklart..

På kvällen åkte vi in till bowlinghallen
Dags för korpenmatch igen!
Jag spelade riktigt bra!
Snittade 171 på 3 serier..
Säger dig mycket eller hur?

Vann alla mina serier
Och så vann vi totalt sedan
Lyckad match!

Nu ska jag ta och ringa min karl innan jag lägger mig
Men han sover nog redan så sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback