Vann rätt låt?

Vem har lyckats undgå den frasen idag?

Underbar morgon idag med!
Vaknar av att min mobil säger godmorgon med en söt stämma.
Solen skiner in genom fönstret
Det här kommer att bli underbart!

Solglasögonen på och bara en dunväst över tröjan.
Och så fick jag börja färden med att skrapa bilrutorna
ILLA

På jobbet går jag nu under mina 2 nya namn
Blondie och Tofflan
Var en helt vanlig dag på jobbet..
Inte så farligt

Sedan detta eviga tjat om ifall rätt låt vann
Jag tyckte det!
The Arks låt blir bättre o bättre för varje gång!
Sen så är ju Olas söta dans-moves ett STORT +

Hem till Sollentuna på kvällen
Vi hade som vanligt med oss mackor att knapra på
Det är så mysigt!
Känns lite som att åka buss med skolan när man var liten

Nu ska jag krypa till sängs med min man
Se på en film och bara mysa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback