Torsdag

Vaknade upp bredvid min man
Men han var tvungen att åka till kontoret

Jag åkte och jobbade
Busade med Nina o Lollo som vanligt

Jag kan inte rå för att alla vill ha mig!
Därför har jag så många pojkvänner

Lollo är bara avundsjuk

Daddy hämtade mig efter jobbet
Handlade tränbärsjuice till lillasyster
Stackarn..

Åkte hem till stan på kvällen
Kan ju inte vara ifrån min man!

När jag satt och väntade på bussen i Mörby vart det värsta action!
Först kör en polisbil med sirener och blåljus förbi
Efter det en piketbuss

(Heter det så?? Jag bestämmer att det gör det nu iaf)
Han som sitter bredvid mig säger att det nog hänt nått stort
Tror jag det!
Jag är inte dum bara för att jag är blond..
HALLÅ??

Sen kom det en piketbuss till
Och vände och körde förbi oss en gång till
Lös på oss med ficklampa
Eh... PASS!
I didn't do nothing


Sen ännu en polisbil och en ambulans
Jag vill veta vad som hänt!
Nån som vet??

Åkte hem till oss och såg på film
Somnade bredvid Sebbe
Sov så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback