TokTyra

Träffade Tyra idag
Tokig tjej det där

Mötte henne och Kristian på Krabat i Norrtälje vid 12
Tyra fick 2st Giraffer
Dom hade vart ute och cyklat hela dagen

Sedan hem till hans lägenhet och få en rundvisning
"Det här är ett kök, här lagar jag mat"
Näe, fan.. Äre sant? Cooolt..
Stor lägenhet hade dom iaf!

Sedan bar det av till lekplatsen
Girafferna fick såklart följa med dom också
Mamma giraff och lilla bäbisen

"Pappa girafferna äter grus"
"Ja.. Det är ganska gott... Med ketchup till"

Kristian gick iväg till sitt jobb och jag vart kvar med Tyra


Vi lekte massor!
Jag fick vara mamma giraff

Och så matade vi dom med grus, gräs och myror..

Efter en stunds lekande ville Tyra gå och hälsa på pappa
Så vi promenerade dit..
Tyra höll min hand..
Sött!

Inne på Flygfyren hoppade hon runt på mina axlar
När vi kom till charken syntes han inte till
Näe.. han jobbade ju inte.. Smarto!
Sofia sa att han satt ute i fiket

Vi satte oss och pratade om hur dagen hade gått
Tyra åt korv

"Pappa girafferna åt myror"
"Åt du också myror?"
"Näe.."
"Ska du inte testa det då? Det är gott"


Sa hejdå till Tyra och begav mig till bowlingen


Vi.. eller dom.. hade teori idag
Så jag satt med och antecknade
Lärde mig lite faktist
Det är ju bra!

Sedan körde Daddy upp mig till Mamma
Fikade med henne på hennes jobb
Riktigt mysigt hade vi!
Tycker om att bara umgås själv med Mamma

Sedan åkte jag hem till min karl
Och nu sitter jag här..

Ska väl lägga oss och se på film som vanligt
MYSA

Imorgon är det våran dag!
Vi börjar den med sovmorgon..
Tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback