Toktorsdag

Toktorsdag
På jobbet igår

Klev upp sådär ruggit tidigt som man måste..
Inge kul att öppna butiken

Som tur var fanns Lollo på plats i baket
Då hade jag iaf någon att prata lite med..
Hon tror att jag glömmer massor på morgonen
Har du laddat kaffe? Har du satt på tv apparaterna? Har du laddat bankomaten?
Hon är så söt ibland


Massa billig jord!
9.90 för en stor säck!
Folk var som galna!

Vi hade lovat min mor att hon skulle få köpa jord
Pappa skulle komma halv 6 och betala
Men när jag och Brinken fikade var nästan all jord slut

Så vi knatade ut och par in säck för säck
Sedan la vi in dom på handikapptoan
Snacka om tokigt!
Vi hade varken sett eller hört nån om någon undrade

Mamma vart så glad!

Sen åkte jag hem och käkade pappas pannkakor
Sedan bar det av hem till stan!

Äntligen skulle jag få sova brevid min karl igen!
Längtar efter honom när han inte är med mig

Gissa vad som hände när vi la oss?
Det gick ännu en söm i sängen..
Så nu är bubblan gigantisk!

Nya sängen hämtas på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback