Tisdagsstandard

Morgonen kunde börjat bättre
Jag grät floder..
Ni som vet, vet..

Som vanligt på tisdagarna är det fikadags!
Tyvärr vart det ingen macka på Landkrabban
Vi hamnade på Tullen istället
Ja.. Det fungerade ju det med.

Spelade på hästar idag!
Så typiskt oss..
Satsade pengar på dom med fint namn
Imorn ska jag hämta ut miljonerna!
Då åker vi och solar.. bara du och jag gumman!

In till Täby Centrum
Jag var på jakt efter strumpor
Rotade i en låda
Tillslut hade både jag o Jesus famnen full med strumpor
Men inte av den sorten vi ville ha
Kanske skulle skippa dom där då?
Hittade tillslut sådanna jag ville ha

Hem till Sollentuna efter det

Ska sätta mig på verandan med min man nu
Vi har lite vin och vindruvor
Så vi ska mysa
Bara han och jag

Kommentarer
Postat av: Kim

vad har hänt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback