Popp popp

Trist morgon
Sebbe klev upp och åkte och jobbade

Klockan var ställd på 8.15
För då öppnade telefontiden på ungdomsmottagningen
Dom borde ändra tiden till 8.30 för dom svarade ju inte innan
*irriterad*

Bokade tid och somnade om

Svärmor ringer och väcker mig sen vid halv 11
Upp och hoppa!
Vi for iväg och hämtade hem en bardisk hon köpt
Eller.. Bilen var för liten så han som ägde den fick köra hem den
Sedan lekte vi med den!
Jag var bartender och serverade gin o tonic
Typisk vuxendrink!

Duktiga jag har städat hela stugan!
Mina vårkänslor håller i sig
Så det vart vårstädning!

Åkte ner till centrum och mötte min karl
Inhandlade en flaska vin, vindruvor och naturgodis.
Känner mig lagom nyttig

Jag hade tänkt att vi skulle sitta på verandan och mysa nu på kvällen
Enda problemet är att vi inte har några utemöbler framplockade
Får sitta inne och mysa istället

Vilket underbart väder det vart på eftermiddagen!
Och så varmt det är!
Vintern vände till vår på en femöring verkligen!

Jag har hela melodifestivalskivan nu
Så jag poppar förfullt!


Du ringer bara mig när du är full


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback