Polisen tog körkortet

Bakom mina solglasögon
Kan jag va mig själv

Sov som en stock inatt
Vaknade knappt när Sebbe skulle till jobbet

Fikade med Jesus
Vart en timma ungefär idag med.
Men idag var vi inte ensamma..
Men lika mysigt för det!

Sedan bar det iväg in till Täby
Jesus skulle hämta upp Elin efter hennes jobb.
Dom har ju sångkursen på tisdagarna
På vägen därifrån vart vi stoppade av polisen

Jesus fick visa körkort och blåsa i alko-mätaren
Oj, så kul vi hade åt det!
"Ni verkar glada märker jag"
Sa farbror polisen..

Hem till Sebbe
Svärmor fick med mig bort till hennes grannes frisör
Där visades smycken o smink
Riktigt trevligt!

Men Svärmors granne borde se över sin körning!
Aldrig har jag mått så dåligt av att åka med någon
FY FASEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback