Pantat

En riktigt trevlig dag

Jag hade sovmorgon i morse!
Det var längesen känns det som..

Åkte till bowlingen vid 3-tiden
Det var härligt att komma tillbaka dit!
Var längesen som jag var med på träningarna
Och mina underbara ungar har utvecklats så mycket!
*stolt*

Jag och min kära syster samlade ihop allt som gick att panta
Idag var sista dagen som man kunde få dubbelt betalt för all pant.
Så vi bestämde att vi skulle lyxa upp våran kväll!
Det vart tacos, hyrfilm, godis och glass
Hela kalaset gick på 386 kronor och allt betalades i pant!

Jag var ju bara tvungen att se Let's Dance först!
Jag är typ kär i Tobbe Blom!
Bara han får dansa så är jag nöjd!
Stackars Sebbe som måste sitta med och kika på Tobbe varje fredag

Narnia var riktigt bra!
Finns säkert massor som tyckte att den var dålig
Men jag har inte läst boken och knappt sett serien
Så då har jag rätt till att tycka att den var bra

Imorgon kommer min man!
Har längtat massor efter honom jue..
Ska ta och ringa honom nu och se vad han har för sig
Kanske har han slutat leka med Peter?
Näe.. Inte så troligt..
Dom tar nog fortfarande sig ett par öl

BTW
Christer Lindarvs klänning är SÅ söt!
Och GUL!
VILL HA!
Jag har iaf sprungit runt i mitt gula linne idag.
Gult är min nya favvo-färg tror jag..
Jag ser ut som en liten söt kyckling i gult

Bedtime
Sweet dreams sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback