Onsdagen

Dagen lider mot sitt slut
Tankar blir till ord som på papper flyter ut..

Dagen började som vanligt illa med att Sebbe åkte till jobbet
Huh.. Jag vill att han ska stanna hemma!
Kan inte sova tryggt utan dig hjärtat!

Vaknade upp några timmar senare
Helt ensam
Hade inget att göra.. Bara väntade av tiden.
Klockan 4 begav jag mig hemåt

Kom till bowlinghallen och upptäckte att vi hade styrelsemöte
Värsta kollen jag har! NOT
Disskuterade årsmötet.. Får se hur länge jag får sitta kvar där då.. hmm..

Träningsdax!
Det går inge bra för mig..
Ska jag lägga av med bowlingen?
Det är inge kul när det går så dåligt..

Hem och svira om!
Hur fasen kunde du få på mig en kjol?
Eller.. Ja.. Det var ju en klänning.. Men iaf! HUR?

Karaoke på Bistro!
Toppenkul!
Jag älskar dig så mycket gumman!
Förlåt för att jag inte var med dig så mycket som jag sagt
Men du vet...
Underbart sällskap!
Trivs med dig!
Ibland för mycket för mitt eget bästa kanske..
Men du vet..
Malin!
Du är en underbar tjej! Kul att vi fann varandra!

Sedan pös vi upp till Okå
Skulle festa med dig gummen!
Men jag vet nog allt vad du hade för dig

Vart inte långdraget där
Körde hem Malin innan jag åkte hem för att sitta här..
Ska sova..
Men jag saknar din närhet älskling!
Jag vill att du ska vara här..

Gumman!
Jag ser på dig hur lycklig du är!
Jag tycker så mycket om honom som kan göra dig så lycklig!
Du betyder allt för mig!
Mer än någonsin!
Du vet... Du vet allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback