Mardröm

Drömde mardröm inatt..
Illa, illa..

Sebbe klev som vanligt upp och åkte till jobbet
Det var då det började..

Jag drömde att jag hittade tjejskor hos Sebbe
Snacka om snopet!
Jag kastade runt dom där skorna som en galning
Hade sönder massor av Sebbes fina saker
Jag vart så arg!


Slutade med att han tog tillbaka ringen och försvann..
Usch vad hemskt det var!

Drömmen bygger nog på en sak jag vart med om innan
När jag kom hem till mitt ex och hittade nån annans trosor i hans lådor
Och jag fann mig i det..
Jag var fan dum!


Bowlade idag!
Gick hyffsat iaf
Stefan är snäll som hjälper mig!
Men det är härlig stämmning!
Ungarna är underbara!

Nu ska jag krypa ner hos min man
Sova, sova, sova..
Upp och jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kim

usch för mardrömmar :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback