Lägenhetsvisning

Igår klev vi upp tidigt
För att skynda oss in till stan

Det vankades lägenhetsvisning för hela slanten!

Åkte samtidigt som Joel
Stackarn..
Han fick sitta bredvid en äcklig gubbe
Värsta stanken!
Fick hålla för näsan hela vägen till Sthlm

Sedan bar det iväg för oss
En liten etta..
Alldeles perfekt för oss!
Den behövs bara målas om och fixas lite
Sen kommer den att bli superfin!
Hoppas att vi har tur nu då

Sedan har Sebbe hela kvällen fixat lampor till stugan
Så nu har vi en i taket och snart en på väggen
Det trasslade han med hela kvällen

Undrar om jag åkt på nån förkylning
För jag låg o sov halva dagen
Orkade ingenting..
Och jag som skulle plantera påskliljor
Vart inget med det då..

Sen när det väl var dags att sova på riktigt
Så kunde jag ju såklart inte somna
+ Att sängen gick sönder
Nu är vi i stort behov av en ny säng!
Den här kan man ju inte sova i längre..

Håller tummarna för att vi får lägenheten!
Jag har redan börjat planera allt till den ändå..
En ny säng håller jag tummarna för också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback