Krig

Bråkade med Sebbe imorse
Förlåt mig hjärtat för att jag var dum

Åkte till lillasysters skola
Klubben hade ett bord i en utställning där
Men när jag kommer håller dom på att packa ihop
Det var bara till att vända på klacken och gå igen då
Och jag som åkt tidigare hemmifrån bara för det
Typiskt!

Hem till familjen
Vart krig igen
Lillebror sover i min säng och skräpar ner
Stryk ska den gossen ha!
Illa illa..

In till Bowlingen o träna
Jag är verkligen sämst på det här!
Tur att jag har Micke
Han får mig alltid att må bättre!
Tack så mycket!

Ska stryka arbetsskjortan och lägga mig sedan
En natt utan dig
Men jag kommer hem imorgon!
Då har Sebbe nån present till mig sa han
Undrar vad det kan vara..
Jag är massa nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback