Karaoke

ONSDAG
Massor av saker att göra

Vaknade och ringde ni vet vart
Varför ska jag skylta med de mest privataste?
Dom som vet, vet helt enkelt..
Resten är inte värda att veta!
SÅ DET SÅ!

Ringde Sebbe på jobbet..
Fick honom till att följa med efter mycket tjat
Men det var ju för hans.. VÅRT bästa
Eller hur?
Jobba kan han göra alla andra dagar..
Det här är massa viktigt!

Gick om kring på Drottninggatan innan
Letade solglasögon till Sebbe
Hittade inga som var tillräckligt bra
Så vi åkte till Norrtälje

Meduciner

Bowlingträning
Spelade med Helena
Alltid lika roligt!
Gick inte bra för nån av oss..
Men sämst för mig..

Åkte in till Bistro på kvällen
Det är ju alltid karaoke där på onsdagarna
Och Jesus är ju alltid där!
Så vi åkte dit och överaskade henne
Hon vart massa glad!

Sebbe och Rikard är påtvingade bästisar
Men dom såg ut att trivas med det efter ett par öl

Jag sjöng!
Men Jesus såklart..
Och vart kallad Bimbo!
Hahaha..
Inte med mening.. Men ändå!
Bara för att jag är blond!
HALLÅ??

Huvudvärk
Hemgång


Sova med Sebbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback