Igår

Vaknade äckligt hemskt!
Jag hatar min brors väckarklocka!
Han vaknar ju inte av den heller.. så den ringer o ringer..
Kasta ut den genom fönstret

Åkte till jobbet och var duktig
Där såg det ut som en riktig arbetsplats!
Skruvar, muttrar o dylikt överallt
Kassaservice fixade nått inne hos sig och vi fick ny cigaretthylla
Det vart fint när det var klart!

Liftade med Sandra hem från jobbet
Så slapp jag vänta i över 2 timmar på bussen

Satt o kikade på tv med daddy en stynd
Sen fick han köra upp mig till Älmsta igen
Sätta sig på bussen och åka hem!

Aldrig har jag mått så dåligt!
Trodde att jag skulle kräkas flera gånger på bussen till norrtälje
Vågade inte riktigt sätta mig på nästa buss
Köpte ett par mackor och lite vatten
När jag fått lite i magen vart jag lite bättre iaf
Satte mig o blundade hela vägen till Mörby
Det gick hyffsat bra

Hem och krypa till sängs
Älsklingen hade present till mig!
En fin dress från Kina i vitt siden
Den var riktigt fin!
Lite stor bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback