Fikapaus

En mycket trevlig dag!

Det var skönt att bara umgås med Jesus idag
Det är alltid mysigt att bara vara vi gumman
Satt och fikade över en timma

Massa tomt snack om ingenting alls

Sedan kom hennes pojkvän och gjorde oss sällskap en stund
Mycket sympatisk man!
Ska kanske följa med dom till Bistro och sjunga karaoke imorn
Men det där med kortkort är inte riktigt min grej

Kikade på piercings o tatueringar
Det är nog inte heller min grej

Åkte hem till min man
Bussresor är riktigt trista!
Tur att jag har min ipod
Tack älskling!

Böt låda till min dator.. eller... Sebbe gjorde!
Nu lyser den fint!
UV-lampa, rosa kabel och blå fläkt.. Vackert!
Ska införskaffa mig en finare låda och mer saker som lyser!

Nu blir det till att lägga sig och se på film med karln
Alltid lika underbart

Det är hemskt att tänka att för ett år sen bodde jag i Texas
För ett år sen flög jag propellerplan
Jag längter tillbaka!
TEXAS ÄR HEMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback