Apmannen

Idag var en trist dag..

Jobba, jobba, jobba..
Ruggit trist var det!
Inget kul som hände heller..
Jag lyckades iaf inte strula till det idag!

Kommer hem, helt desperat.. Har jobbat som fan

Lagar mat till mig och min lillasyster.
Vid middagen sitter vi och skämtar och "myser"
Vad det lät som inavel
Kul att umgår bara jag och systern!

Ladda
Match i korpen!
Vårat duktiga lag vann så klart!
*mallig*
Och jag klådde syrran varje serie och totalt!
Sug på den du!
Just ja.. För er som inte fattat det så spelar jag bowling..

Fick låna bilen hem till Sollentuna.
Skönt! Då slipper jag bussfärden!

Innan jag åkte hem svängde jag in på Donken för att ta mig en kaffe.
Man klarar inte att köra sen utan kaffe i magen
Men vad är det jag får syn på?
In på Donken knatar en gorilla!
Ja.. det är klart.. Vart ska man annars stilla sin hunger?
En sådan dräkt vill jag också ha!

Då skulle jag skrämma livet ur gamla tanter

Nu ska jag ta och krypa till sängs hos min man
Han ligger redan och snarkar
SÅ SÖT!

Låt mig få vara törnrosa och sova i hundra år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback