Vuxenhelg

Hiphop som att hata alla bögar men ha videos med lebbsex
Jag gillar den textraden.. Jag gillar Snook!

I helgen är det vuxenhelg i förbutiken
Det har jag och Lollo kommit fram till
Varken Angelica eller Stefanie jobbar
Niklas jobbar ju iofs..
Men han gills inte... Han bakar antagligen bara
Sen att han är typ äldre än mig hör inte till saken..

Farfar är här!
Det är roligt!
Är så sällan som man träffar honom..
Men lite svårt att veta vad man ska prata om
Man är ju inte så van..

Men han är ändå min farfar!
Synd bara att han inte får träffa Sebbe
image46
Sebbe festar med sina vänner den här helgen
Oerhört trist!
Men.. Han måste ju få vara med sina vänner
Det skulle ju jag också vilja vara
Om jag hade haft några att vara med..

Var ute med hästen idag!
Det var härligt!
Längesen jag var ut med henne..
Får bli ändring på det!
För det var verkligen avslappnande

Saknar min man

Kommentarer
Postat av: Kim

leka snart då?

Postat av: Jesus

Har du inte mig som vän då? Puss Puss

2007-07-22 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback