Utmanad av Jesus

IO FÖRSTA
1. Första bästa kompis: Anna
2. Första bil: Räknas Sebbes Civic?
3. Första kärlek: Per-Olov
4. Första husdjur: En kanin
5. Första semester: Paris
6. Första jobb: Ica Väddö
7. Första köpta skiva: Oj.. Det minns jag inte..
8. Första riktiga kärlek: Sebastian såklart!
9. Första piercing: Ja, örat typ 2 år sen.
10.Första konsert: Var alla på Aqua? Jag var på Janet Jackson

NIO SENASTE
1. Senaste alkoholdrycken: Vin
2. Senaste bilfärd: Hem till Sollentuna
3. Senaste filmen du såg: You Got Served
4. Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
5. Senaste bubbelbadet: Inte en aning
6. Senaste spelade cd: Absolut Sommar
7. Senaste kyss: Idag
8. Senaste gången du grät: Det var faktist ett tag sedan..
9. Senaste måltiden: Godis

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Nångång säkert
5. Fått ditt hjärta krossat: Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
7. Haft ett one night stand: Absolut
8. Busringt till någon: Jupp

SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Jobbat
2. Ätit
3. Stressat.. tyvärr..
4. Snackat i telefon
5. Kört bil
6. Umgåtts

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Mobilen
2. Bilen
3. Stereon
4. Datorn
5. Sängen

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR!
1. Sebbe
2. Jesus
3. Martin

TRE VAL
1. Blått eller rött? Blått
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Bilda familj
2. Ha roligt!

EN SAK DU ÅNGRAR
Mycket kontakter jag haft med vissa personer, som jag ångrar idag.
Jesus.. Vi har det ganska lika på sina håll

De jag utmanar är:
Hmm.. Martin?

Kommentarer
Postat av: Jesus

Jo, vi har mycket lika.. hihi. Förutom Aqua då;o)*ler* love ya!! puss

2007-07-05 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback