Överviktiga saker

Grattis på födelsedagen svärmor
Hoppas att du inte förstör vårt förhållande mer än du gör

Nu sitter jag här i stugan hemma på min gata i stan
Får sitta inne och dricka cola
På verandan kan man bara sitta vid fint väder
Och sen så har jag ju inte något vin heller

Lyssnade på radion på vägen hit
Kvällspasset på P3
Numera har jag en extra idol på min lista
Hon heter Marie Karlsson och är författare
Dom disskuterade övervikt
Och är det så jävla farligt att vara överviktig?
Jag menar... Mig gör det ju inget!
Jag är ju samma människa oavsett vilken vikt jag har
Den sanna människan finns väl ändå innuti?

Imorgon så ska jag försöka handla present till min syster
Inte det lättaste.. Men jag ska försöka..
Vi hade ett långt samtal om vad hon önskade sig idag iaf
Inte lätt att få sådant ur henne
Ni som känner min syster vet

Ica-livet flyter på
Nu har även Lollo semester!

Nina och lollo har sagt att jag ska höra av mig till dom om det är nått
Men jag överlever väl
image48
Jag vill sätta mig ner och skriva
Skriva dikter som jag alltid kunnat innan
Men så fort jag tar tag i pennan tar det stopp
Kommer jag att kunna skriva igen?

Nu ska jag lägga mig i min mans famn
Och vara liten
..

Jesus!
Du är min enda riktiga vän
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Jesus

Tack Gumman!! Älskar dig oxå!! Det vet du. Puss puss!!

2007-07-24 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback