Min tjej!

Igår var vi på släktträff i Herresta image52
Jag fick vara med min lilla tjej hela dagen

Hanna och jag skulle springa 800m loppet i år igen
Hon har pratat om det jätte länge
Sedan kryper min lilla tjej upp i knät och säger:
"Jag vill vinna"
Oh, shit! Det här blir kämpigt för mig..

När starten gick sprang Hanna åt andra hållet
Då ville hon inte vara med längre..
Så jag fick som vanligt bära henne hela banan runt
Vi tappade en placering från förra året
Detta år kom vi sist

Ingen kunde komma nära min lilla tjej
Hon ville bara vara med migimage51
Underbart!
Bara min tjej!
Inte ens hennes mamma gick an

Jag och Chris gick motionsspåret
Vi var riktigt duktiga!

Grillfest och dans på kvällen!
Hanna var helt till sig
Hon kunde knappt vänta tills bandet började spela
"Therese, jag vill dansa med dig"

Efter maten blev det dooodis!

Senare vart Hanna såklart tröttimage54
Då kröp hon upp i mitt knä och gosade in sig
"Therese, jag har saknat dig jätte jätte mycket"
Åh.. Jag grät! Det var så fint sagt
Jag har saknat dig med hjärtat!

Jag följde med hem tidigare till Davids hus för att lägga henne
Bäddade ner henne, kramade om henne..
Vi sa godnatt och hejdå
Och jag fick en puss på munnen

Jag älskar dig tjejen!
Du är som en dotter för mig!
Kommer sakna dig..
Therese's lilla prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback