Ber om ursäkt

Jag ber om ursäkt till alla er som läser min blogg
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på evigheter

Jag måste nog ta tag i mitt bloggande rejält!
Ni har missat ungefär en månad i mitt liv

Så.. Vad har hänt då?
Ganska myckket för att vara en trist tillvaro

Mina föräldrar gick och gifte sig i lördags
Grattis grattis!
Inte ett öga var torrt kan jag lova
Väldigt fint var det!

Jesus! Du ska sjunga på mitt bröllop


På midsommar kramades jag med Sebbes polare Rille
Dansade med hans andra vän Peter
Och hade urtrist!
Vi var på en fest med bönder och jag var nykter..
Höjdare!

Nu sitter jag här i min nya bostad
En väldigt trivsam stuga på 10m2
Lika stor som Sebbes och min bostad i stan

Så detta är våran sommarstuga på landet
Ni är välkomna att hälsa på!

Jobbar som vanligt mer än normalt
7 dagar ledigt denna månad..
Hur ska jag njuta av dom??

Ska lägga mig och äta glass framför en film
Upp och jobba som vanligt imorgon igen..

Men nu är jag back on track
Alla ni som saknat min blogg.. Nu finns den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback