Älmstanatta

I fredags var det älmstanatta
Min karl kom hit tidigare från jobbet

Det gick förvånandsvärt bra att jobba
Var inte alls lika mycket som jag trodde
Hela dagen var nästan som en vanlig lördag
Men vi var mer personal
Så allt gick smidigt!

Smet ut bland lotterierna på lunchen
Vann en tygblomma
Lycklig
image49
Sedan var det ju såklart dags för kanaldraget
Jag, Emma, Renita och Jennie
Matte var med och coatchade laget
Vi slet och drog så att vi höll på och dö
Tyvärr räckte det inte hela vägen
Det vart en andraplats

Jag har fortfarande ont i armarna
Har svårt att lyfta saker

Sedan mötte jag upp min älskling och han bjöd mig på mat
Gick neråt och kikade bland alla grejjorimage50
Sedan gick vi ner till kanalen och satte oss en stund
Bara du och jag älskling

Dans på lunden!
Enormt kul!
Vi hade ett långbort tillsammans med Susse och hennes vänner
Dansade med Susses dotter Ina

Lillasyster drack cider och dansade med mig och Sebbe
Vi smugglade cider till lilla Stefanie
Så enormt kul vi hade det!

Oförglömlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback