Vill ha!

Julstressen..
Har den drabbat dig också?

Jag önskar mig en resa till Mauritius
Denna gången också
Hoppas innerligen att jag får den!
Inte särskilt troligt va??

Min önskelista förutom resan:
En väska från Friis & Company
Ett badrumsskåp
Låga finskor
Gula kläder (fortfarande mitt "vill ha")
Vinställ (med tillhörande flaskor såklart)
Plånbok från Burberry
Tavlor på Marilyn Monroe / Elvis

Parfym
Och massa, massa annat!

På onsdag är min sista dag för julhandel
Sedan är det bara att börja slå in alla julklappar
Hur jag nu ska hinna med det?

Kommentarer
Postat av: Crille

Vilket sammanträffande! Jag vill också åka till Mauritius!
Eller Azorerna eller långkryssning med hurtigrutten (hur det nu stavas.. =)

Postat av: crille

oj blev lite fel där på slutet.. =P Skulle vara en parantes på slutet och sen en smiley ^^
förresten, jag har INTE hånglat med nåt traktordäck :D puss

2007-12-18 @ 21:19:57
URL: http://crillecool.spaces.live.com
Postat av: Tilda

Att slå in klappar går fort.
Du kan lämna dem till mig så slår jag in. Tycker det är kul att slå in julklappar!
*barnsligt förtjust i julen*

2007-12-18 @ 22:47:49
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com
Postat av: Patricia

Nej, ingen julstress för mig inte.. Har handlat alla julklappar och de är inslagna och klara. Väntar bara på att få agera jultomte och dela ut dem, det är det roligaste! Imorgon får jag min egen julklapp, dvs hämta min lilla dvärgschnauzervalp Ebba. Julafton x 2! Hoppas allt är bra annars med dig, Tessan.. Får se om du kommer ihåg mig ;) Kramar Triss

2007-12-19 @ 00:19:54
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback