My Baby in pink

Ωmega är världens underbaraste
Älskar min fina häst

Var på globen i lördags
Kikade på mattinéföreställningen
Som btw var urdålig!
NEVER AGAIN!

Gick runt i anexet bra länge
Letade såklart efter rosa saker till min lilla bebis
Och jag hittade det!
Så nu har hon fått ett fint grim-set och ett schabrak i rosa
Så fin hon kommer bli idet!
*supernöjd*

Det är bara mig hästen gnäggar åt i hagen
Det är bara mig hon tycker om!

My lovely friend Crille har införskaffat sig en egen blogg
Yes! Finally!!
Go check it out!
www.crillecool.spaces.live.com

Sebbe ska ha sitt födelsedagskalas hemma hos mig
Wanna come?

Smidigare för honom att ha det här
Hemma hos honom får man bara in 3 pers
Sen är det så fullt att man inte kan röra sig!
Yeah! Kul party!
NOT

Men ge mig en signal..



Kommentarer
Postat av: Crille

Så matinén var dålig? Jag hörde det jag också.. Kanske mest är roligt för barn och yngre tonåringar?

hihi, snyggt med rosa :P Vad har Omega för färg då?

Nej, jag förstår att det är bättre att ha det hos dig.. Jag tycker det låter kul, så jag är på :) Ska komma på något skoj att ge grabben också ;) Menne, det får bli en överraskning som sagt..

puss

Postat av: crille

kom iofs på att jag har ett kort på Omega på datorn.. ska kolla in det :)

2007-12-06 @ 12:24:49
URL: http://crillecool.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback