Jag måste KYSSA dig

I lördags bjöds Ica-personalen på julfest
Tack för en oförglömlig kväll!

Var supernervös..
Tänk om jag skulle behandlas annorlunda nu?
Tänk om det skulle bli krystat och obekvämt?
Hade verkligen ont i magen för det

Stefanie kom hem till mig innan
Duschade och gjorde sig iordning
Tog varsin drink och kom i fest-stämning
Spelade Guitar Hero
Massa kuligt!

Kom upp till jobbet
Hjälp!
Men det kändes bra..
Tack!

Fick en liten flaska skumpa att ha på bussen!
Ahhh.. *älska*
Champagne är ju som sagt det bästa som finns!
Vart så lycklig att jag var tvungen att berätta för Sebbe

På bussen in fick vi reda på vart vi skulle..
HAMBURGER BÖRS!
Vi skulle se Nannes Julshow
WOW!

Snacka om oförglömlig kväll!
Nannes show var superbra!

Efter hennes show vart det party!
Vi skulle dansa skjortan av gamlingarna
Jag vet inte.... Lyckades vi??

Jag, Steff, Kim och Evelina röjjde rejält!
Fast.. Micke och Nina var fett grymma!
Så kul vi hade det!
Jag hoppas vi kan göra om det!

Tack allihopa för en underbar kväll!
Och ett stort tack till er som behandlade mig som ni brukar
Det värmde mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Kim

varför skulle du behandlas annorlunda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback