Resumé från jobbet

Här kommer en liten resumé om vad som hänt på jobbet
Orkar ju aldrig sitta ner och blogga.. Dumma mig!

Stefanie är sötast!
En dag tyckte hon att jag såg så ledsen ut
Så hon gjorde iordning en macka för att trösta mig
Du är en ängel gumman!

Jag är bara snällare och snällare mot Åse

Nya schemat har kommit
Jag är ledig alla tisdagar
Bara för att få vara med Jesus
Måste ju vara med min flicka

Vi tävlar om en extra biljett till ombudsgalan
Denna gång genom att sälja trisslotter

Jag är fan bäst!
Jag har gett mig själv ledigt!
Istället hoppar "triss-Lotten" in och jobbar emellanåt
Hon är en hejjare på att sälja triss vill jag lova!

TOBBE-TROLLKARL HERE I COME

Våga inte säga nått om han inte skulle vara där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback