Kräftskiva

I tisdags var jag ledig hela dagen
Jag njöt för fullt

Träffade Jesus i Norrtälje och fixade lite ärenden
Var på banken och öppnade kapitalkonto
Äntligen är det gjort!
Fyllde i massa papper om min tappade bankbok
"Hur gick förlusten till?"
Eum.. Jag har slarvat bort den??

Fikade med Elin på Landkrabban sen

Åkte med Jesus hem till henne
Det var fint väder så vi skulle sola och bada lite
Det var superhärligt!
Första gången i år som jag verkligen badade!
Nu är jag dessutom brunare o finare än förut
Så nöjd, så nöjd!

På kvällen följde jag med ut till Grisslehamn
Richard och hans vänner skulle ha kräftskiva
Värsta mysigt!
Fick i mig 5st kräftor som sedan låg och "gangbanga" på tallriken

Sedan bar det av till 19:e hålet
En bar-båt vid minigolfbanan
Drack vin och hade trevligt

Sedan hem till Richard och lyssna på musik
Jag och Jesus hittade en låt vi letat efter i evigheter!
Snacka om tur vi hade!

Hem och lägga sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback