Glassfest

Nu kommer det följa en rejäl uppdatering..
Jag är ju som sagt inte så smidig när det gäller att skriva blogg.

19:e augusti hade min morbrors fru glassfest igen
Varje år lagom till sin födelsedag anordnar hon ett stort glassparty
Alla glass-sorter som hon bjuder på gör hon själv.

Jag, Sebbe och Simon tog oss in till lilla Essingen alldeles själva
Det var lättare att hitta komunalt än jag trodde
Nu kan vi åka dirt flera gånger

Några av glassarna iår:

Mynta, Hallon och havregryn, Kaffe och wiskey, Lingon, Saltlakrits, Nyponsoppa

Tidigare glassar:
Öl, Bröd, Ingefära, Polka, Basilika

Min favorit genom alla dessa år är Lingon
Och det bästa av allt är att hon gör den varje år
Det är nämligen min morbrors favorit också

Jag är Glassoman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback