Vollybollmatch

Jobbade hela torsdagen..
Nähä.. Det menar du inte!

Nina, min polare..
Letade fram snus som jag skulle ta med hem till karl
Och så måste jag säga att det är från henne!

Nina lyckades få med mig på vollybollmatchen på kvällen sen
Jag som inte spelat vollyboll sen gymnasiet
Jag är inge bra...

Snicksnack jag var TVUNGEN att följa med!
Nina hämtade t.o.m. upp mig på vägen dit..

Match mot sparbanken
Dom fuskade!
Körde med sparkar..
Hade dom inte gjort det hade vi med säkerhet vunnit!
Men riktigt kul hade vi!

Mormor och mamma kom upp och kikade på slutet

Så nu är jag med i Icas vollybolllag
Nästa match på torsdag
Då ska vi möta redovisningsbyrån

Hemma satt vi och pratat om hur matchen gått
Och hur det hade gått för syskonen
Dom hade ju vart på Åland och spelat bowling

Mormor hade köpt med sig en mjukispanter till mig
Han är nu döpt till Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback