Tisdagsfika

Fika på Landkrabban

Tisdagsstandard!

Som vanligt på tisdagar så fikas det
Allihopa samlade vi oss runt ett bord
Dumt att dom har nytt bröd
Mackan vart inte lika god

Följde med Jesus till taturaren
Jag är snäll jag..
Mer nervös än dig iaf
Satt och skakade som en dåre
Hittade en bok om Bermudatriangeln
Så jag vart fast

Tyvärr vart inte tatueringen klar
Så jag måste dit igen och lida igen för din skull
Jag är så mallig!
Jag har vart med och ritat till din tatuering
STOLT

Sedan vårat spelande!
Nu har vi en "häst-bok" att skriva i
Så nu kan vi komma ihåg vilka hästar vi spelar på
Värsta smart!

Måste införskaffa en stor skål att lägga miljonerna i
En jätte-skål!

Mamma köpte med pizza hem till askungen
Sen stog hon och försökte lära katterna o prata
Hon är rätt söt ibland min mamma

Saknar Sebbe massor
Kommer inte få vara nära honom förns på fredag
SAKNA MASSOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback