Sommarkänsla

Hade ingen sovmorgon även om jag började 15
SÅ DET SÅ!

Åkte iväg till stallet
Skulle ta ut lilla bäbisen på en tur
Men hon ville inte följa med in
Jagade henne flera varv i hagen
Så snacka om att jag fick motion
Tillslut gav hon upp och lät sig fångas

Min häst gnäggar som en hingst

Gallopperade längs en stig fylld av vitsippor
Alldeles underbart!
Vilken känsla!

Försvann in i fantasin en stund
Skönt att bara vara..

Annelie överaskade mig med en tusenlapp
Dom har äntligen fått tag på Mia
*JUBLAR*

"Du är en ängel"
Och 2 kunder kan inte ha fel..

Har just ätit Daddys hemlagade hamburgare
Mätt o belåten!
Ska till o lägga mig alldeles strax
Ska ju upp tidigt och åka till stan

Ska shoppa massor med gula kläder imorgon!
Kanske en bikini också?
Och parfym!
Skor skulle vara trevligt också..


Kommentarer
Postat av: Christine

Du hörde väl vad Malin sa? om att nånting låg och tryckte på äggstockaarna, så emellanåt så är hon ju i stort sett en Hingst XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback