Segern är vår

Segern är vår, segern är vår
Vi har vunnit!
Segern är vår

När klockan ringde imorse var det inge kul
Jag ville bara vända på mig och somna om
Alldeles för trött för att göra något alls
Kanske jag skulle tänkt på innan jag rände ute hela natten
Man lär sig nått nytt hela tiden

Jobbade med min Nina idag
Massa roligt bus
Camilla kom på kvällen och informerade med nytt skvaller
Jag var ju såklart inte sen med att dela med mig av vad jag hört
Vi är ena riktiga skvallerkärringar på mitt jobb
Men Emma är värst!

Vollybollmatch mot redovisningsbyrån
HEJJA OSS
Vi vann med 3-2
Lite trist att det inte var så mycket GO i matchen
Jag vart knappt varm i kläderna
Mera svett o tårar tack

Ska krypa till sängs
Är massa trött
Imorn ska jag antingen rida eller handla hästgrejjor innan jobbet
Vägrar rida om det regnar!
Så engagerad är jag faktist inte..
Massa gula saker till hästen blir det nog

Saknar karln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback