Ponnyns Hemkomst

Idag var min mor och syster och hämtade hem hästen
Ahh.. Min älskling står nu i stallet

Lena is back on track
Uschja.. Ingen lugn stund där heller nu då
Och sen så försöker hon fortfarande smyga med sitt förhållande
Men hallå! Hur dumma tror du att vi är?
Han kommer förbi och pratar med dig därför att?:
Han backade på din bil utanför? Han söker jobb i förbutiken? Han är din revisor?

Vilken film är det där alla är ens revisor?
Näe.. Just det.. Det är ju i Hjälp
*fjortis asg*

Som sagt så hämtades hästen hem idag
Min lilla bäbis
Hon är större än den där stora hästen på din grannes tomt!
Min fina lilla flicka
Nu står hon och mumsar hö i sitt nya stall
Älskade ponnyn

Tomorrow är det fika som vanligt
Gambling on horses too

Saknar såklart min karl
Mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback